†.Αλλά για να δείτε τα πράγματα πως έχουν και πώς μυστικά σφραγίζει ο Θεός, θα σας πώ έστω με λίγα λόγια και θεωρείται και πρωτότυπος περίπτωση, την σφράγιση που γίνεται στο όραμα του Ιεζεκιήλ. Σημειώσατε ότι αυτή η σφράγισις παρακαλώ, γενικά κάθε σφράγισις δεν είναι παρά να επιτελεστεί κάτι, να γίνει κάτι ή να αναγνωριστεί κάτι. Εμείς διαρκώς σφραγίζουμε. Όταν επί παραδείγματι τελούμε το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, λέει η φυλλάδα μας μέσα, ότι ο Ιερεύς σφραγίζει το Άγιο Ποτήριο. Τί θα πει σφραγίζει; Με το χέρι μας εναποθέτομε το σημείον του Σταυρού, προσέξτε, με το χέρι είς θέσιν ευλογιάς ευλογούμε σταυροειδώς το Άγιον Ποτήριον, αυτό λέγεται σφράγισις. Ακόμη, όταν ένα κεφάλι ενός ανθρώπου το σταυρώνουμε από πάνω, λέγεται σφράγισις, σφραγίζω. Με τί σφραγίδα; Τον Τίμιο Σταυρό.
Ακούστε τα τώρα όλα αυτά, στο όραμα του Ιεζεκιήλ.
Είναι στο 8' και 9' κεφάλαια. Θερμά Θα σας παρακαλέσω, όταν θα πάτε στο σπίτι σας να τα διαβάσετε αυτά τα δύο κεφάλαια, θα εκπλαγείτε. Άν έχετε δίπλα και μιά ερμηνεία, θα σας βοηθήσει πάρα πολύ. Εκεί διηγείται ο προφήτης, ότι μιλούσε με τους πρεσβυτέρους στο σπίτι του, συζητούσαν διάφορα θέματα. «Καὶ ἐγένετο ἐν τῷ ἕκτῳ ἔτει ἐν τῷ πέμπτῳ μηνί, πέμπτῃ τοῦ μηνός, ἐγὼ ἐκαθήμην ἐν τῷ οἴκῳ, καὶ οἱ πρεσβύτεροι Ἰούδα ἐκάθηντο ἐνώπιόν μου, καὶ ἐγένετο ἐπ᾿ ἐμὲ χεὶρ Κυρίου,» (Ιεζ. 8,1) Είναι πολύ μακριά από την Ιερουσαλήμ, είναι στη Βαβυλώνα. Εκεί λέγει, έγινε μία αρπαγή του, αρπάχτηκε από τα μαλλιά. «καὶ ἐξέτεινεν ὁμοίωμα χειρὸς καὶ ἀνέλαβέ με τῆς κορυφῆς μου καὶ ἀνέλαβέ με πνεῦμα ἀναμέσον τῆς γῆς καὶ ἀναμέσον τοῦ οὐρανοῦ καὶ ἤγαγέ με εἰς Ἱερουσαλὴμ ἐν ὁράσει Θεοῦ ἐπὶ τὰ πρόθυρα τῆς πύλης τῆς ἐσωτέρας τῆς βλεπούσης εἰς βοῤῥᾶν, οὗ ἦν ἡ στήλη τοῦ κτωμένου.» (Ιεζ. 8,3) Βέβαια, οι πρεσβύτεροι δίπλα δέν αντελήφθησαν παρά μόνο, ότι ο προφήτης έπεσε σε μίαν έκσταση. Η μεταφορά του δέν έγινε σωματική, αλλά η μεταφορά του έγινε έν πνεύματι είς την Ιερουσαλήμ, ο ίδιος όμως αντελήφθη την αρπαγή του, ώς να ήταν σωματική, αλλά οι πρεσβύτεροι που είναι στο σπίτι μέσα τον βλέπουν παρόντα, απλώς δεν τους μιλά, είναι σε έκσταση. Τον παίρνει ο Θεός και τον φέρνει στο ναό του Σολομώντος και τον τοποθετεί, σε ένα ορισμένο σημείο του ναού. «καὶ εἶπε πρός με· υἱὲ ἀνθρώπου, ἀνάβλεψον τοῖς ὀφθαλμοῖς σου πρὸς βοῤῥᾶν· καὶ ἀνέβλεψα τοῖς ὀφθαλμοῖς μου πρὸς βοῤῥᾶν, καὶ ἰδοὺ ἀπὸ βοῤῥᾶ ἐπὶ τὴν πύλην τὴν πρὸς ἀνατολάς.» (Ιεζ. 8,5) Είναι πολλά, μόνο πολύ γρήγορα θα σας τα πώ. Και εκεί βλέπει σε μία πρώτη εικόνα, τα ανομήματα του λαού, ακόμα και τη λατρεία που κάνουν είς τον κερδώον Ερμή. «καὶ εἶπε πρός με· υἱὲ ἀνθρώπου, ἑώρακας τί οὗτοι ποιοῦσιν; ἀνομίας μεγάλας ποιοῦσιν ὧδε τοῦ ἀπέχεσθαι ἀπὸ τῶν ἁγίων μου, καὶ ἔτι ὄψει ἀνομίας μείζονας.» (Ιεζ. 8,6) Τον παίρνει από εκεί ο Θεός και τον πάει σε άλλο σημείο του ναού, εκεί σε ένα μέρος σε ένα δωμάτιο, του λέει σκάψε. «καὶ εἶπε πρός με· υἱὲ ἀνθρώπου, ὄρυξον· καὶ ὤρυξα, καὶ ἰδοὺ θύρα μία.» (Ιεζ. 8,8) Έσκαψε ο προφήτης - πάντοτε εν πνεύματι προσέξτε, είναι όραμα - και αφού έσκαψε έναν τοίχο, του λέει είσελθε, μπες μέσα από αυτήν την τρύπα που έσκασες, σαν σε ένα υπόγειο μέσα. «καὶ εἶπε πρός με· εἴσελθε καὶ ἰδὲ τάς ἀνομίας, ἃς οὗτοι ποιοῦσιν ὧδε.» (Ιεζ. 8,9) Είναι δευτέρα εικόνα αυτή. Μπές να δείς, εδώ μέσα τι κάνουν άνθρωποι, τί ανομίες κάνουν. «καὶ εἰσῆλθον καὶ εἶδον καὶ ἰδοὺ μάταια βδελύγματα καὶ πάντα τὰ εἴδωλα οἴκου Ἰσραὴλ διαγεγραμμένα ἐπ᾿ αὐτοῦ κύκλῳ,» (Ιεζ. 8,10) Μάταια βδελύγματα θα πεί είδωλα. Τα μάταια, είναι πάντοτε τα είδωλα στην Παλαιά Διαθήκη και τα βδελύγματα, είναι πάντοτε τα είδωλα. «καὶ ἑβδομήκοντα ἄνδρες ἐκ τῶν πρεσβυτέρων οἴκου Ἰσραήλ, καὶ Ἰεζονίας ὁ τοῦ Σαφὰν ἐν μέσῳ αὐτῶν εἱστήκει πρὸ προσώπου αὐτῶν, καὶ ἕκαστος θυμιατήριον αὐτοῦ εἶχεν ἐν τῇ χειρί, καὶ ἡ ἀτμὶς τοῦ θυμιάματος ἀνέβαινε.» (Ιεζ. 8,11) 70' άνδρες πρεσβύτεροι, σοβαροί συνεπώς άνθρωποι καὶ Ἰεζονίας ὁ τοῦ Σαφὰν, κάποιο επίσημο πρόσωπο, εν μέσω των ειδώλων, και έκαστος από αυτούς τους πρεσβυτέρους είχε ένα θυμιατό, και θυμίαζαν τα είδωλα.
Δεν σας θυμίζει την μασονική στοά αυτό, με τα διάφορα τα μασονικά σύμβολα που υπάρχουν; Σε φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν σε εφημερίδες, αλλά και που ξέρουμε από βιβλία που κυκλοφόρησαν, που έχουνε φωτογραφίες από το εσωτερικό μίας στοάς είναι αυτό.
Έχουμε το βήμα τους στο βάθος, που είναι η εικόνα του ηλίου, η εικόνα της σελήνης, το τρίγωνο το μασονικό, ο διαβήτης και τα λοιπά, αυτά τα σύμβολα. Αυτός ο ναός, ναός είναι, η στοά, που είναι κλειδωμένη, δεν μπαίνει κανένας μέσα. Γύρω είναι ανύποπτοι οι άνθρωποι που κατοικούν, εκεί που βρίσκεται μία στοά τέλος πάντων.
Ανύποπτοι, δέν ξέρουνε τι γίνεται μέσα. Ο Θεός τρυπάει μία τρύπα στον τοίχο και λέει στον προφήτη μπες μέσα να δείς τι γίνεται. Ακούστε, μπές μέσα να δείς τι γίνεται!
Η περιγραφή σας θυμίζει στοά μασονική που κάθονται οι άνθρωποι αυτοί;
Έχουνε πολλά στοιχεία τέτοια και θυμιάματα έχουνε και πολλά άλλα έχουνε. Γιατί έχουνε λατρεία, λατρεύουν τον Μ.Α.Τ.Σ τον ήλιο, γι' αυτό έχουν αριστερά και δεξιά του βήματος τον ήλιο και τη σελήνη. Και στις δύο ισημερίες του έτους παραθέτουν τραπέζι προς τιμήν του ηλίου. Θα πώ για ακόμη μία φορά, αυτά όλα σας θυμίζουν την μασονική στοά;
Επειδή υπάρχουν πολλές μασονικές στοές και πολλοι μασόνοι, ακούστε και στη συνέχεια τί θα γίνει..
Τρίτη εικόνα .
Τον πάει ο Θεός τον προφήτη σε ένα άλλο σημείο του ναού
«καὶ εἰσήγαγέ με ἐπὶ τὰ πρόθυρα τῆς πύλης οἴκου Κυρίου τῆς βλεπούσης πρὸς βοῤῥᾶν, καὶ ἰδοὺ ἐκεῖ γυναῖκες καθήμεναι θρηνοῦσαι τὸν Θαμμούζ,» (Ιεζ. 8,14) Ο Θαμμούζ είναι ο Άδωνις, είναι θεότης που πεθαίνει και αναστήνεται, είναι η φύσις.
Είναι η λατρεία της φύσεως που πεθαίνει και αναστήνεται την άνοιξη και τον χειμώνα. Τον χειμώνα πεθαίνει η φύσις, την άνοιξη αναστήνεται. Και αυτή η θεότητα, δηλαδή η λατρεία της φύσεως με το όνομα Άδωνις ή Θαμμούζ, είναι λέξις, ονομασία, της περιοχής εκεί.
Είδες - λέγει - τί κάνουν αυτές οι γυναίκες, κλαίνε τον Θαμμούζ, δηλαδή στον θάνατόν του.
Ώστε και γυναίκες ειδωλολατρούν;
Κυρίως οι γυναίκες, κυρίως οι γυναίκες!
Τετάρτη εικόνα.
Σε άλλο σημείο του ναού τώρα, έξω μάλιστα από το ναό, σε ένα σημείο που είναι μεταξύ θυσιαστηρίου και προπυλαίων ναού, «καὶ εἰσήγαγέ με εἰς τὴν αὐλὴν οἴκου Κυρίου τὴν ἐσωτέραν, καὶ ἰδοὺ ἐπὶ τῶν προθύρων τοῦ ναοῦ Κυρίου ἀναμέσον τῶν αἰλὰμ καὶ ἀναμέσον τοῦ θυσιαστηρίου ὡς εἴκοσι ἄνδρες, τὰ ὀπίσθια αὐτῶν πρὸς τὸν ναὸν τοῦ Κυρίου καὶ τὰ πρόσωπα αὐτῶν ἀπέναντι, καὶ οὗτοι προσκυνοῦσι τῷ ἡλίῳ·» (Ιεζ. 8,16) Εκεί - λέγει - είδα ώς 20 άντρες τα οπίσθια αυτών προς τον ναό του Κυρίου, και τα πρόσωπα αυτών απέναντι και αυτοί προσκυνούσαν τον ήλιο. Επειδή ο ναός του Σολομώντος ήταν προσανατολισμένος αντίθετα απ' ότι είναι προσανατολισμένος ο δικός μας ο ναός.
Είναι γνωστό, ότι η πόρτα κάθε χριστιανικού ναού, βλέπει προς την δύση. Η πύλη του ναού του Σολομώντος, έβλεπε προς την ανατολή. Έτσι, αυτοί είχαν τα οπίσθιά τους στο ναό και είχαν μπροστά τους τον ήλιο, τον οποίο λατρεύουν.
Είδατε παρακαλώ, λατρεύουν τον ήλιο. Σας θυμίζει τους μασόνους που λατρεύουν τον Μ.Α.Τ.Σ,
τον Μεγάλο Αρχιτέκτονα Του Σύμπαντος, που είναι ο ήλιος; Τί θα γίνει τώρα; Περιμένετε..
«καὶ εἶπε πρός με· ἑώρακας, υἱὲ ἀνθρώπου; μὴ μικρὰ τῷ οἴκῳ Ἰούδα τοῦ ποιεῖν τὰς ἀνομίας, ἃς πεποιήκασιν ὧδε; διότι ἔπλησαν τὴν γῆν ἀνομίας, καὶ ἰδοὺ αὐτοὶ ὡς μυκτηρίζοντες.» (Ιεζ. 8,17)
Τα είδες υιέ ανθρώπου αυτά;
Λέγει ο Θεός εις τον προφήτη Ιεζεκιήλ, τα είδες τα ανομήματα του λαού μου και κρυφά και φανερά. Άλλα κρυφά και άλλα φανερά, τα είδες; Βλέπει έξι άνδρες που κρατούν πελέκεις, τσεκούρια, και τους δίνεται εντολή να σφάξουν όλους τους κατοίκους της πόλεως, δια τα ανομήματα αυτά. Πρίν όμως γίνει η σφαγή, εμφανίζεται ένας άλλος άνδρας, έβδομος, ο οποίος φοράει ποδήρη χιτώνα και έχει ειδική στολή με μία ειδική ζώνη. Αυτός, αν το θέλετε, είναι ο μετά ταύτα ενανθρωπήσας Θεός Λόγος. Του δίδεται εντολή - από τον Θεόν Πατέρα προφανώς - εντολή σε αυτόν τον έβδομο τον άνδρα, ο οποίος δέν κρατά τσεκούρι αυτός, αλλά οι άλλοι έξι.
«καὶ ἰδοὺ ἓξ ἄνδρες ἤρχοντο ἀπὸ τῆς ὁδοῦ τῆς πύλης τῆς ὑψηλῆς τῆς βλεπούσης πρὸς βοῤῥᾶν, καὶ ἑκάστου πέλυξ ἐν τῇ χειρὶ αὐτοῦ· καὶ εἷς ἀνὴρ ἐν μέσῳ αὐτῶν ἐνδεδυκὼς ποδήρη, καὶ ζώνη σαπφείρου ἐπὶ τῆς ὀσφύος αὐτοῦ· καὶ εἰσήλθοσαν καὶ ἔστησαν ἐχόμενοι τοῦ θυσιαστηρίου τοῦ χαλκοῦ.» (Ιεζ. 9,2)
Και του λέγει η φωνή, να διασχίσεις όλη την Ιερουσαλήμ, όλη την πόλη.
«καὶ εἶπε πρὸς αὐτόν· δίελθε μέσην τὴν Ἱερουσαλὴμ καὶ δὸς τὸ σημεῖον ἐπὶ τὰ μέτωπα τῶν ἀνδρῶν τῶν καταστεναζόντων καὶ τῶν κατωδυνωμένων ἐπὶ πάσαις ταῖς ἀνομίαις ταῖς γινομέναις ἐν μέσῳ αὐτῆς.» (Ιεζ. 9,4) Και δώσε το σημείον. Που; Επάνω στα μέτωπα των ανδρών εκείνον, που βλέπουν αυτά τα ανομήματα, τις ειδωλολατρείες,
- τους μασονισμούς - τις ανηθικότητες, τις βρωμιές, ό, τι βλέπουν. Δέν μπορούν να κάνουν τίποτα, μόνο ένα πράγμα κάνουν, στενάζουν και πονούν.
Θα ξαναπώ τις μετοχές εδώ
“τῶν καταστεναζόντων καὶ τῶν κατωδυνωμένων",
δεν κάνουν τίποτ' άλλο στενάζουν και πονούν για την κατάσταση που υπήρχε στα Ιεροσόλυμα.
"ἐπὶ πάσαις ταῖς ἀνομίαις ταῖς γινομέναις ἐν μέσῳ αὐτῆς", για όλες τις ανομίες που γίνονται μέσα στην πόλη.
«..ἐπὶ δὲ πάντας, ἐφ᾿ οὕς ἐστι τὸ σημεῖον, μὴ ἐγγίσητε·καὶ ἀπὸ τῶν ἁγίων μου ἄρξασθε..» (Ιεζ. 9,6)
Σ' όλους εκείνους, πού θα βρείτε εσείς οι έξι άνδρες το σημείο στα μέτωπα, αυτών των κάποιων ανδρών, μην τους εγγίσητε.
Εδώ μία μικρή παρένθεση. Ενθυμείσθε μιάν άλλη σφράγιση που έκαναν οι Εβραίοι με το αίμα του αρνιού στην Αίγυπτο, πάνω από τα ανώφλια τών σπιτιών των και ο Άγγελος ολοθρευτής δέν εισήρχετο δια να πεθάνει το πρωτότοκο παιδί; Και εκεί σφράγισις ήτο.
«καί διελεύσομαι ἐν γῇ Αἰγύπτῳ ἐν τῇ νυκτὶ ταύτῃ καὶ πατάξω πᾶν πρωτότοκον ἐν γῇ Αἰγύπτῳ ἀπὸ ἀνθρώπου ἕως κτήνους καὶ ἐν πᾶσι τοῖς θεοῖς τῶν Αἰγυπτίων ποιήσω τὴν ἐκδίκησιν· ἐγὼ Κύριος. καὶ ἔσται τὸ αἷμα ὑμῖν ἐν σημείῳ ἐπὶ τῶν οἰκιῶν, ἐν αἷς ὑμεῖς ἐστε ἐκεῖ, καὶ ὄψομαι τὸ αἷμα καὶ σκεπάσω ὑμᾶς, καὶ οὐκ ἔσται ἐν ὑμῖν πληγὴ τοῦ ἐκτριβῆναι, ὅταν παίω ἐν γῇ Αἰγύπτῳ.» (Εξ. 12, 12 - 13)
Οι Αιγύπτιοι οδύρονται για τους θανάτους των πρωτοτόκων, οι Εβραίοι όχι, γιατί;
Έτυχαν σφραγίσεως.
Όσοι έχουν το σημείον στα μέτωπά τους, αυτούς δέν θα τους εγγίσητε, δέν θα τους πειράξετε, αρχίστε το τσεκούρωμα, ακούστε, "καὶ ἀπὸ τῶν ἁγίων μου ἄρξασθε"
θα αρχίσετε να τσεκουρώνετε και να σφάζετε, από τους αγίους μου, ή απο τα άγιά μου.
Δηλαδή, από το ναό που είναι εκεί ο Αρχιερεύς, οι Ιερείς, γιατί και αυτοί πέφτανε στην αμαρτία και οι πρεσβύτεροι, απ' αυτούς αρχίστε να σφάζετε. Δηλαδή η καταστροφή θ' αρχίσει να πέφτει από 'κεί. Γι' αυτό πολλές φορές λέμε - το έχω πεί πολλές φορές, ίσως όχι δημοσίως, ιδιωτικά - όταν θα έρθει η εκδίκησις του Θεού στον λαό μας, από 'μάς τους κληρικούς θα ξεκινήσει η εκδίκησις. Και δέν το λέγω αυθαιρέτως, αλλά νά, "ἀπὸ τῶν ἁγίων μου ἄρξασθε" λέγει ο Θεός.
Ναί, εμείς θα πληρώσουμε πρώτοι! Γιατί εμείς είμαστε οι πρώτοι που προδώσαμε τον Θεό, και ακολουθεί πίσω μας ο λαός σ' αυτή τη προδοσία του Θεού και στην αποστασία.
Αυτή είναι η αλήθεια αγαπητοί μου.
Και τίθεται τώρα το ερώτημα : και ποιο είναι αυτό το σημείον;
Οι εβδομήκοντα έχουν την λέξη σημείον. Το εβραϊκό κείμενο έχει την λέξη Τ' (ταυ) ακούσατέ το.
Το Εβραϊκό σημείο είναι αυτό εδώ - ת -
(ο πατήρ Αθανάσιος δείχνει στο σημείο αυτό στους ακροατές του το Εβραϊκό γράμμα) αυτό είναι το αντίστοιχο στο Εβραϊκό αλφάβητο, το αντίστοιχο στο Φοινικικό, που είναι το γράμμα (Τ). Το 22ο γράμμα του Εβραϊκού αλφαβήτου.
Στο φοινικικό αλφάβητο είναι αυτό το σημείο - + -
σταυρός, για αυτό και λέγεται ταυ. Το 'χουμε και εμείς οι Έλληνες, κατά μιά θεωρία πήραμε από τους Φοίνικες το αλφάβητο, κατά μιά θεωρία, δεν εξετάζω πιο πολλά γλωσσολογικά.
Αλλά αυτό το (τ) είς εμάς τους Έλληνες, δέν διατηρεί την άνω κεραία.
Αντιθέτως στην μικρογράμματη γραφή στη Λατινική γλώσσα (t) διατηρεί και την άνω κεραία. Βλέπετε ότι είναι ένας σταυρός και σημαίνει ότι, εκείνος ο έβδομος ανήρ, που έβαζε το σημείο επί των μετώπων τι ήταν το σημείον αυτό; Ήταν ο Σταυρός.
Σας έχω και άλλοτε πεί, ότι η άκτιστος ενέργεια του Τιμίου Σταυρού ενήργει πάντοτε είς την Παλαιάν Διαθήκην.
Και εδώ τώρα στη σφράγιση δεν είναι τίποτε άλλο παρά το σημείον του Σταυρού. Όταν κάνεις θα έχει αρνηθεί τον Τίμιον Σταυρόν, και το πώς αρνείται τον Τίμιον Σταυρόν, με δύο τρόπους.
Θεωρητικά, με το να μήν πιστεύει είς τον Χριστόν. Πρακτικά, με το να αρνείται την δύναμη του Σταυρού, όπως λέγει ο Απόστολος στην προς φιλιππησίους, ότι εκείνοι οι χριστιανοί, «ὧν ὁ Θεὸς ἡ κοιλία» (Φιλιπ. 3,19)
Αυτοί, είναι οι εχθροί του Σταυρού του Χριστού. Δηλαδή, βαπτισμένοι, δέν αρνούνται θεωρητικά τον Σταυρόν, τον προσκυνούν, στην ζωή τους όμως τον έχουν αρνηθεί. Πώς;
Με το να είναι οι άνθρωποι των ηδονών και των διασκεδάσεων.
Ο Σταύρος είναι το αντίστροφο. Είναι το σύμβολον της εγκρατείας. είναι το σύμβολον της κακοπαθείας, αυτό θα πεί Σταυρός. Γι' αυτό τους αποκαλεί ο Απόστολος Παύλος αυτούς τους χριστιανούς «ἐχθροὺς τοῦ σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ,» (Φιλιπ. 3,18)
Είναι φανερό λοιπόν, εάν κάνεις αρνήθηκε τον Τίμιον Σταυρόν, ή πρακτικά ή θεωρητικά, δέν έχει την σφραγίδα του Θεού και συνεπώς, υπόκειται είς την καταστροφή. Αγαπητοί μου, να ερευνήσομε και να πούμε στον εαυτό μας, "έχω τη σφραγίδα του Θεού;".
Την πήραμε στο βάπτισμά μας και στο χρίσμα μας, τη διατηρώ;
Είμαι πιστός άνθρωπος;
Ζώ κατά τον νόμο του Θεού, έτσι, που να μπορώ να διατηρώ την σφραγίδα ανεξάλειπτη, αυτή του Χριστού; Είναι ένα μεγάλο θέμα. Είναι ένα θέμα το οποίο, απασχολεί όλους χριστιανους σε κάθε εποχή, ιδιαίτερα τότε, όταν θα έλθει ο Αντίχριστος. Αλλά και τώρα, μήν πούμε ότι αυτά τα λέμε για τότε. Και για τώρα. Γιατί σας εξήγησα, διότι αυτή η σφράγισης έγινε πολλές φορές μέσα στην ιστορία, πολλές φορές.
Θέλετε ακόμη κάτι.
Σε μία επικειμένη καταστροφή.
Αύριο, γίνεται μία καταστροφή, αύριο το πρωί. Αύριο χτυπάνε οι σειρήνες και γίνεται αύριο μιά καταστροφή, ποιοί θα σωθούν;
Μόνο εκείνοι που έχουνε το σημείον του Σταυρού στα μέτωπά τους. Τίνι τρόπω θα σωθούν; Βέβαια, πιθανότατα θα σωθεί και η ζωή τους, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Αλλά σε μιά τέτοια καταστροφή, που τότε οι άνθρωποι θα στραφούν εναντίον του Θεού, μη νομίσετε, τότε αυτοί δέν θα πέσουν, θα μείνουν όρθιοι, δέν θα τους τρομάξει τίποτα, θα μείνουν πιστοί άνθρωποι.
Σε ό, τι στρατόπεδα και αν οδηγηθούν. Σε ό, τι κρεματόρια και αν μπούν, φούρνους.
Σε ό, τι μαρτύρια κι' αν υποβληθούν, θα μείνουν όρθιοι.
Όπως αντιλαμβάνεστε λοιπόν, αυτήν τη σφραγίδα την έχουμε ανάγκη πάντοτε. Να την έχουμε πάντοτε τη σφραγίδα αυτή. Γι' αυτό πρέπει να ρωτήσουμε: "Την έχουμε την σφραγίδα του Χριστού; Την διατηρούμε;"
Απόσπασμα από την 49η ομιλία στο βιβλίο της Καινής Διαθήκης « Ιερά Αποκάλυψις ».
Όλες οι ομιλίες της Κατηγορίας :
" Ἱερά Ἀποκάλυψις " εδώ ⬇️
http://arnion.gr/index.php/p-thanasios-mytilina-os/milies-p-thanasiou/kainh-diauhkh/iera-apokalycis
↕️
https://youtube.com/playlist?list=PLxBsMI6pr40qa7vUvidbEX6OBGq3b9WeV
__⬇️Playlist "Ασπάλαθου".⬇️__
https://aspalathos21.blogspot.com/2021/07/blog-post_83.html?m=0
📃Απομαγνητοφωνημένες ομιλίες του πατρός Αθανασίου. ⬇️
https://athanasiosamvonas.blogspot.com/2021/04/blog-post_15.html?m=1
📜 Αποσπάσματα ομιλιών πατρός Αθανασίου ⬇️
https://athanasioslogos.blogspot.com/?m=0
__⬇️ Facebook ⬇️__
https://www.facebook.com/groups/1637818926362004/?ref=share
Κατάλογος ομιλιών πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.
https://drive.google.com/file/d/1JmrxaObMVyTA4_pS5yuMaQdoBf8-LwBP/view?usp=drivesdk
†.Πρός Δόξαν τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ.